أخبار التقنيةاجابات تقنيةموبايل

إلغاء الإشتراك في خدمة إلعب وإكسب من فودافون

تعريف بخدمة إلعب وإكسب

خدمة مقدمة من فودافون تسمي”إلعب أكتر تكسب أكتر” هي مسابقة لما تجاوب على أسئلة اكتر هتجمع نقاط أكتر وتزود فرصة فوزك في آخر سحب. و ممكن تبدأ تلعب ببلاش. المرحلة المجانية فيها فرصة تكسب جائزة نقدية تصل إلى 500,000 جنيه. هيجيلك 25 سؤال، و كل لما تجاوب أكتر كل لما فرصة فوزك هتزيد. بعد كدة عندك فرصة تلعب 3 مراحل أعلى لفرصة لجوائز أكبر :

المرحلة المميزة الاولى 

إلعب إسبوع ببلاش و بعد الاسبوع اليوم ب 3 جنيه. كل لما هتجاوب صح كل لما فرصة فوزك هتزيد في الجائزة شهرية اللي قدرها 100000 جنيه. المرجلة دي مدتها ل6 اشهر.

المرحلة المميزة الثانية

إلعب إسبوع ببلاش و بعد الاسبوع اليوم ب2 جنيه. كل لما هتجاوب صح كل لما فرصة فوزك هتزيد في الجائزة الكبرى. الجائزة كيلو دهب بعد 6 اشهر.

المرحلة المميزة الثالثة

في المرحلة الثالثة سيتم محاسبة 1 جنيه لليوم. كل لما تجاوب صح كل لما فرصة فوزك هتزيد في الجائزة الكبرى. الجائزة 500000 جنيه بعد 6 شهور. الحد الأقصى للإسئلة في اليوم 3 اسئلة للمرحلة ، لو عايز اسئلة اكتر ممكن عن طريق مرحلة اخرى او تقدر تكمل تاني يوم في نفس المرحلة.

طريقة الاشتراك في مسابقة العب واكسب

  • للإشترك في المسابقة كلم #70* او إبعت رسالة فاضية ببلاش على 2424

طريقة إلغاء الاشتراك فى مسابقة العب واكسب من فودافون

  • لإلغاء الإشتراك ابعت رسالة إلى 2424 مكتوب فيها قف” 

قمنا اليوم بتوضيح كل ما تريد معرفته عن خدمة العب واكسب من فودافون على موقع المقال، نحاول جاهدين مساعدتكم وأى استفسارات أو ملاحظات يمكنكم كتابتها فى التعليقات.

Muhamed Radwan

Senior server admin, Web developer

مقالات ذات صلة

Subscribe
نبّهني عن
guest
1 تعليق
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
يسرى طه
يسرى طه
3 سنوات

1000 شكر الكود سليم

زر الذهاب إلى الأعلى