أخبار التقنية

خدمة الاحتفاظ بالمكالمات – فودافون مصر

فودافون مصر vodafone egypt

فودافون مصر Vodafone Egypt

خدمة الاحتفاظ بالمكالمات من فودافون مصر تعتبر من أكثر الخدمات المميزة لفودافون مصر، شركة فودافون من أقوى شركات الاتصالات العملاقة فى مصر ويبحث المشتركين عن أرقام خدمة عملاء فودافون و ارقام تفعيل وإلغاء خدمه الاحتفاظ بالمكالمات باستمرار وفى موقع المقال نوضح هذه الأرقام دائما لكم للتسهيل عليكم في تفعيل وإلغاء أى الخدمة.

لو خايف تفوتك أي مكالمة وقت ما يكون موبايلك خارج نطاق التغطية أو مغلق؟ حتى لو عايز تسيب تليفونك مفتوح بس تعرف مين كلمك أو اتصل عليك ويظهر إن موبايلك مغلق عشان الإزعاج ؟

الاشتراك في خدمة الاحتفاظ بالمكالمات هتحل المشكلة، هيوصلك رسالة فيها الارقام اللي اتصلت عليك تعرفك الرقم اللي اتصل عليك ووقت المكالمة.

طريقة الاشتراك في خدمة الاحتفاظ بالمكالمات

  • الإشتراك الشهري: اطلب# 3*888* او ابعت رسالة فاضية لـ 7777، وسيتم تشغيل الخدمة لمدة 30 يوم بـ5 جنيهات فقط، وبعد 30 يوم سيتم تجديد الاشتراك بشكل تلقائي.

هذا النظام يعمل تلقائيا، يعني هتجيلك رسالة كل ما كان هناك مكالمة جتلك وأنت غير متاح، وتأتي الرسالة من الرقم إللي اتصل بيك، عشان تسهل عليك معرفة المتصل.

  • الدفع في كل مرة: حول مكالماتك عندما تكون غير متاح أو مشغول إلى 777 و سيتم تشغيل الخدمة تلقائيا بـ 10قروش.

نظام الاشتراك الشهري متاح لعملاء الكارت المدفوع مقدما والفاتورة والكنترول.

تعمل هذه الخدمة عند الطلب، هتجيلك رسالة تخبرك بوجود مكالمات فائتة، وإذا أردت معرفة المتصل اطلب رقم #777* و هتوصلك رسالة بالأرقام  اللي حاولت الاتصال بيك وعدد المرات وأوقاتها.

ويتم محاسبتك على عدد المرات التي تختار فيها تلقي الرسالة، و كل رسالة بـ 10 قروش لعملاء الخطوط المدفوعة مقدما، و لعملاء الفاتورة والكنترول.

إلغاء الاشتراك في خدمة الاحتفاظ بالمكالمات

  •  لإلغاء الاشتراك في خدمة الاحتفاظ بالمكالمات اطلب #31*888* أو من خلال كود التحكم فى الخدمات *010# (نجمة 010 شباك).

يمكنك أيضا التحكم فى حسابك من خلال تطبيق أنا فودافون لمعرفة استهلاكك والخدمات على حسابك.

السابق
8 أسباب تشعرك بألم المفاصل

اترك تعليق

avatar
  Subscribe  
نبّهني عن